pondělí 22. srpna 2011

City

Vypadá to, že ke konci prázdnin se počasí začíná konečně chovat podle období. Je něco kolem 30 stupňů, takže jahodové mojito mi dneska ještě víc chutnalo. Náladu mi trochu zkazilo, že jsem si ani z jednoho obchodu neodnesla lodičky do tanečních. Bohužel žádné nebyli podle mého vkusu. Radost mi dnes udělali v drogerii. K nákupu jsem dostala jako dárek na výběr mezi šaponem od Loreal a pěkným tričkem. Zvítězilo u mě tohle tríčo.
Ani nevím proč jsem ho dostala. :D Jinak tady jsou moje dnešní fotky.



Kvalita fotek je na nule ale za to může ta hloupá samospoušť !
Užívejte sluníčka a poslední dny prázdnin. A taky mi držte palce ať seženu nějaké boty do tanečních, nerada bych tam šla bosa ! :D

1 komentář :

  1. Nebudu komentovat každou fotku ale na všech seš nádherná a máš krásný šatičky;) botky se mi taky moc líběj! Máš nádhernej blog a seš prostě celá dokonalá !:D šmouluju tě:*

    OdpovědětVymazat