neděle 28. srpna 2011

Film reviews

Protože jsem teď dokoukala moc fajn film a ráda bych se s vámi podělila o moje pocity, udělám takovou osobní recenzi na pár filmů, který sem si v poslední době stáhla, nebo jsem na nich byla v kině. Třeba vás pak přesvědčím na některý z nich taky zajít, nebo naopak vás odradím :D

• Absolventka. Ryden Malbyová, hlavní herečka, dostuduje a chce dostat práci. Jenže to se jí vůbec nedaří a ještě se jí do toho zamotají dva chlapy a její rodina. Klasická romantická komedie s happyendem. Když se člověk nudí, a chce zahnat nudu nějakým filmem, je tenhle příběh na koukání fajn. Mě osobně se celkem líbil ale nic převratnýho nečekejte. 70%

• Legenda o sovích strážcích. Film je celý o sovách a je animovaný, takže tuším že to asi nebude bavit úplně každého. Ikdyž už jsem "velká" holka, přesto mě tenhle animák zaujal. Grafika byla bezvadná a sovičky byli fakt pěkně udělaný. Příběh zajímavej. 2 soví kluci se nechtěně dostali z hnízda na stromě a octli se na zemi uprostřed lesa. V tom je ukradli větší sovy a letěli s nimi do doupěte zlých sov. Bratři se ale rozdělí a každý zůstane na opačné straně táborů sov. 87%

moc se mi zalíbila tahle písnička z filmu :)

• Pan Popper a jeho tučňáci. Název mluví za vše. Pan Popper dostane od svého otce 6 roztomilých tučňáků, kteří se mu zabydlí v bytě. Popper z toho není vůbec nadšený ale časem si k nim najde cestu už kvůli jeho dětem a bývalé manželce. Jelikož hlavní roli hraje Jim Carrey, o zábavu je opravdu postaráno. Komedie opravdu povedená. Určitě doporučuji. 95%
miluju tuhle scénu :D

• Bruno. Tenhle film, nazvaný komedií se odehrává okolo Bruna. Homosexuální modní komentátor, který se chce stát nejslavnější celebritou. Blbost, blbost a ještě jednou blbost. Vůbec jsem nepochopila hlavu a patu filmu. Vydržela jsem se sice dívat až do konce filmu, ale zjistila, že jsem se ani jednou nezasmála. Čím to asi bude, pane Bruno? 10% za představitele Bruna, který se nechal obléct do těch oblečků

• Černá labuť. Thriller o baletce Nině, která žije se svojí matkou a bývalou balerínou. Snaží se dostat místo, ve hře Labutí jezero. Snaha a píle dostat to místo se jí ale vymkne kontrole a začíná mít halucinace. Chvilkama jsem byla ráda, že sedím blízko kamarádky, protože jsem strašpytel :D Film je prostě na zamyšlení, žádná pohádka pro děti. Musíte film sledovat od začátku do konce aby jste ho pochopili. 89% zbývajících 11% chybí za krev a strašidelný scény :D

Doufám že se vám recenze líbily a třeba vás přemluvily některý z filmů stáhnout. Určitě se nebojte napsat nějaký ten komentář, váš názor na tyto filmy nebo třeba nesouhlas.
Mějte se krásně :)