středa 17. srpna 2011

Guns n´ Roses T-shirt

Miluju skupinu Guns n´Roses (hlavně zpěváka Axla Rose !).


tak tuhle písničku bych mohla poslouchat pořád

Strašně moc se mi zalíbilo tričko s jejich logem, ale bohužel jsem ve městě ještě nenarazila přesně na to co se mi líbí. Na internetu jsem ho zahlídla za 600 kaček. Nedávno jsem ale v televizi zahlídla pořad o módě a vnukli mi nápad. Vyrobím si to tričko sama ! Potřebuju jen zažehlovací papír a tričko. Bude to mnohem levnější a zábavnější :)
Při shánění zažehlovacího papíru ve městě, jsem opět pohořela. Nevadí, objednala jsem si 2 kusy (kamarádka zase miluje Queeny...) přes internet a vyšlo mě to na 156 kaček posláním na dobírku. Teď ještě sehnat tríča a můžem nažehlovat.
Sem na to zvědavá, protože s tím nemám žádný zkušenosti ale těším se ! Až to bude hotové, určitě se o to s vámi podělím a přidám fotky.

1 komentář :

  1. Guns N Roses jedou! :D těšim see:)!♥

    OdpovědětVymazat