pátek 26. srpna 2011

I hate...

Zdravím :)
Už se vám stalo že k vám do bytu vletěl netopýr ? Ani vám nepřeju to zažít, protože když jsem ho spatřila kroužit kolem lustru, zmohla jsem se "jenom" na hodně hlasitý křik :D Zřejmě nějak zabloudil a trefil se právě do mého okna. Chudák se asi polekal, křiku a rychle zase vylétl zpátky.
Jinak poslední dny prázdnin, se snažím užívat naplno, když se počasí konečně vzpamatovalo. Vůbec se netěším do školy. Jdu do prváku, kde poznám nový lidi, tak doufám že budou fajn :) Vstávání, na to radši ani nemyslet. Mám to naštěstí blízko, ale pro mě je vstávání noční můrou. Ráda spím moooc dlouho.
Dost mých stížností. Přidávám pár fotek z dnešního krasného dne :)




učila jsem se žolíky :)

Achjo, zase se cpu čokoládou ! Neznáte někdo nějaký způsob, jak odolat té slaďoučké věci ?

Žádné komentáře :

Okomentovat