úterý 30. srpna 2011

Last days of getting up late

Ahoj :)
Nebudu sem psát takový ty kecy kolem školy, protože to už i ten největší ignorant stihnul zaregistrovat. Dík mojí škole, že už asi 3 měsíce vím, jaký si mám koupit sešity. Stihnula jsem si je před pár dny koupit, než nastane takový to šílenství a všichni budou vykupovat sešity jak divý. Tolik jsem nad tím ale nevyzrála. Koupila jsem si jako největší frajerka, takový ty s obrázkama, místo těch obyčejných co mají většinou všichni. Později jsem ale zjistila že jsou značně levnější :D Ale nevadí. 
Takže přeju hodně štěstí všem ať se jim ráno podaří vstát, protože mě asi ne :D A všem co jdou do prváku ať maj super partu se kterou se bude dát přežít další 4 roky.
Abych si zlepšila náladu, šla jsem dneska nakupovat a udělala si radost. Tady jsou fotky :)

do těch botiček jsem se zamilovala na první pohled ♥

díky blogerkám, jsem zjistila že u tohohle časopisu, kterej bych si normálně nekoupila je fajn dárek. dík :)

tak tenhle krém doporučuju všem s mastnou a problematickou pletí !
Potom jsem si ještě ulovila 2 saka a světřík v sekáči. Určitě je časem uvidíte na mě :)

Žádné komentáře :

Okomentovat