úterý 16. srpna 2011

R.I.P. Amy

Určitě všichni víte, že zpěvačka Amy Winehouse zemřela :( Měla jsem moc ráda její písničky a její hlas. Tady je jedna z mých nejoblíbenějších.




Je jí škoda, protože už ve 27 letech je to opravdu brzo.
Nedávno jsme se o tom bavily s mojí kamarádkou a měla jsem za to že, umřela protože se předávkovala těma sračkama co brala :( Ale kamarádka prý někde četla, že byla těhotná a jak prudce vysadila dorgy, její tělo to nevydrželo a zemřela. Nevím co je na tom pravdy. Každopádně je to škoda.
Jednou když jsem byla nakupovat, všimla jsem si trička na kterém je Amy. Moc se mi zalíbilo a určitě si pro něj příště zajdu !




Líbí se vám taky ? Můžete si ho objednat na www.terranovastyle.com, nebo si ho přímo koupit v prodejně Terranova. Mám ráda tenhle krám. Mají tam spoustu pěkných věcí a ceny jsou bezvadné.

Žádné komentáře :

Okomentovat