pátek 9. září 2011

Day by day

Po dlouhé době jsem se opět odhodlala napsat další článek. Poslední dobou jsem totiž neměla chuť a bohužel ani čas, díky nastoupení do prváku. Achjo je to horší než jsem čekala :D No snad si zvyknu a ty 4 roky přežiju a taky úspěšně zakončím maturitou. 
Protože jsem za ten týden, udělala spoustu fotek ze zajímavých akcí, určitě se tady ještě pár článků objeví :)
Užívejte víkendu a naberte sílu. Já tu sílu a energii určitě budu potřebovat, jelikož jsem se rozhodla, že tenhle rok budu aktivní a budu chodit na lekce zumby. No a každé pondělí 2 hodiny tančení. Byla jsem zatím jen jednou ale moc mě to bavilo a už se těším na další lekci.
Jednou jsem viděla slečnu, která šla po chodníku lemovaném stromy. Každého stromu se po cestě dotknula a některý z nich i objala. Že by získávání energie ze stromů ? Asi to budu muset zkusit, protože to brzké vstávání mě asi zabije :D
pátek přinesl dobrou náladu :) ...snad vydrží

můj bordel na stole a vystydlá čínská polívka...

1 komentář :

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    OdpovědětVymazat