pondělí 24. října 2011

Podzim, zbarvené listí a rýma

Většinu svého života se snažím být optimistická a tak mi je dobře. Někdy(třeba dnes) se ale všechno nahromadí a já už nedokážu být optimistická, jako celé ty dny předtím. Je to naštěstí chvilková záležitost, protože už jsem prostě od přírody optimista, naštěstí :) Tenhle pesimistický a optimistu sužující pocit jsem měla dnes a ne náhodou. Byla jsem nakupovat a cíleně ! Taky jsem si chtěla zajít do knihovny a půjčit si určité materiály do školy. Jak asi tušíte, nic se nevyvedlo. Ve městě jsem vůbec nenakoupila to co jsem měla ale jen drobnosti (které mě držely nad naprostou depresí, že jsem si z města nic neodnesla) a do knihovny se mi s mojí zkaženou náladou nechtělo. Potom následovaly taneční, a tam se to už zlepšilo. Díky T. :* A díky vlasatému klukovi, se kterým jsem taky tančila :D
Už na konci týdne jsem cítila že na mě leze bacil a v neděli to začalo. Strávila jsem proto celý víkend doma s čajíčkem a filmy a zabíjela bacily. Ještě že jdu tenhle týden do školy jen dva dny a z toho jeden už mám za sebou :) Díky za podzimní prázdniny, přijdou mi teď vhod.
takhle jsem se poctivě léčila
s konopným semínkem a dokonce z Čech !
tortila ! ♥
Konečně mi přišli tyhle sladké náušnice ! Jsou sladké a to doslova. Jsou totiž vyrobené z opravdových gumových medvídků, jen jsou nalakované aby drželi pohromadě a nelepili se, takže nejíst ! :D Jsem zvědavá co mi na to řekne okolí :) 

A co Vy, líbí se Vám ? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat