středa 16. listopadu 2011

Bonjour !

Konečně středa a konečně bez školy. Jsem teď v tomhle období mnohem víc unavená, takže díky za tyhle prodloužený víkendy. Včera jsem přežila třídní schůzky a doufám že nepropadnu z francouzštiny, tak mi držte palce děkuji :D Naivně jsem si na začátku myslela že to budu zvládat a že přece nebudu chodit na němčinu, když francouzšitna je krásnej jazyk. Jo je krásnej ale naučit se ho bude docela dřina. 
Jinak dnes jsem si dokonce stihla vyfotit outfit a nakoupit pár věcí z needlistu :)
P.S. V obchoďákách už máme Vánoce tak se nelekejte :D


 Bonusová se stromečkem a nejmilovanějším ♥
 Tady věci které jsem si koupila :)

Užijte si prodloužený víkend :-*

1 komentář :

  1. Moc ti to sluší :)) Já jsem taky velmi ráda za tyhle super prodloužený víkendy :)) Mám čas na zregenerování se :D A chvilky s miláčkem♥ Tyhle prázdniny si potřebuju vážně odpočinou, i když musím splnit spoustu úkolů, chci to vzít pomalu v klidu a bez stresu :)) Pak už bude zase jen a jen stres ve škole :D ://

    OdpovědětVymazat