úterý 15. listopadu 2011

Cosmetics reviews

V článku tady, jsem vám ukazovala jakou kosmetiku jsem si pořídila. Po nějaké době už Vám tedy můžu říct, jestli jsem s produkty spokojená.
První tady mám lak od Essence, který jsem pořídila jen za 5 Kč. Za tu cenu bych si asi neměla tolik stěžovat a ani jsem od toho tolik neočekávala. Docela pomalu schne ale jak už název laku (multi dimension, XXXL shine) říká, lak se po 2 vrstvách hezky leskne i barva je plná.

Další jsem si pořídila vanilkový krém na ruce v H&M. Byl ve slevě jen za 30 Kč. Vedle je krabička s bezvadným make-upem od Dermacolu.
 Četla jsem spoustu kladných recenzí a já můžu jenom souhlasit. Bezvadně kryje a je opravdu voděodolný ! To se v létě na koupáky bude hodit. Ode mě jednička s hvězdičkou podtržená :)

Poslední tady jsou tekuté oční linky od Rimmel London. Taky pořízené ve slevách :D Mají zajímavé zpracování "šťetečku" ale pracuje se mi s tím dobře. Barva je hezky sytá a vydrží celý den :)
Máte také zkušenosti z touto kosmetikou ? Budu moc ráda za Vaše komentáře :)

2 komentáře :

  1. tak ten make-up musí být super :)) Já mám laky od essence zase strašně ráda :D No nevím, je to na každém ;)) A ta linka ti sluší ;)) a máš ji krásně nakreslenou! To já je neumím nakreslit takže je to hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  2. Makeup vypadá moc fajn. Na laky od essence si nemohu stěžovat. Zrovna jsem jedním dolakovala a spokojenost veliká.

    OdpovědětVymazat