úterý 8. listopadu 2011

Everything is fine

Zdravím :)
Doufám že jste dneska spali víc než já, protože včera jsem kolem 10. hodiny dorazila domů z prodloužený, udělala si úkoly a potom spala jen pár hodin. Dneska to asi bude podobný, protože mám spoustu učení. Zítra píšeme 3 písemky z toho jednu čtvrtletku :/ Ale dost o škole.
Chtěla bych poděkovat Nicol za milé komplimenty k mému outfitu. Napsala taky hezký článek o stránce jsinej.cz, takže se určitě podívejte tady.
Jinak dnes pro Vás mám jen pár fotek z prodloužené, časem se tady objeví ještě ty od fotografa který nás tam fotil. Teď zatím fotky od kamarádky :)
cestou jsem málem umrzla ! :D

Radši jsem nás zakroužkovala, kdyby jste mě nepoznali. Jsem s mým výborným tanečníkem ♥
Na prodlouženou jsem zvolila tyhle krátké šaty, protože v těch (sice krásných) dlouhých šatech bych se za prvé asi roztekla vedrem a za druhé se v nich ani moc nedá tancovat. Takže takhle to bylo mnohem pohodlnější. Uvidím jaké šaty zvolím na věneček...
Takže se mějte sluníčkově a vyspěte se i za mě, děkuji :D
P.S. Můj kotilion nevyhrál :(

2 komentáře :

  1. Závidím ti že chodíš do tanečních :)) V prváku jsem chtěla chodit s přítelem ale jelikož hraje hokej tak nemá na nějaký "krávoviny" čas, ale prej když zařídím, že den bude mít 40 hodin tak semnou půjde :D A kdybych šla s jiným klukem to by nepřežil :D Tak nic. Žádný taneční a nebudu umět tancovat. Achjo. Škoda, že jsi nevyhrála, tak příště;)

    OdpovědětVymazat
  2. to znám :) ale já mam nejhodnějšího přítele takže přesto že je taky sportovec ale hraje florbal, tak si na ty taneční čas udělá :)) ještě máš času, třeba se dočkáš příští rok ;)

    OdpovědětVymazat