neděle 6. listopadu 2011

Ještěd

Nevím jestli to bylo sluníčkem, které mě dneska probudilo, ale konečně jsem se za dlouho dobu vyspala do růžova :) A jelikož teploměr ukazoval něco přes 15 stupňů, chtěli jsme toho využít a užít si možná poslední teplej sluníčkovej den. Vyrazili jsme na Ještěd jako správný liberečáci a já jsem si jako správná hvězda, vzala moje teploučké válenky. No aby nebyla zima přece ! Ale asi to byl na výlet do kopce a klouzavé trávy trošičku hloupý nápad :D No co, přežila jsem to. Samozřejmě přidávám fotky ! :)
to je ta zmiňovaná šála, kterou sestřička dostala k narozkám. hezky mě hřála ♥









tahle fotka se mi strašně líbí :)
 Nabírali jsme síly na cestu dolů v hotelu Ještěd.



Byli jste Vy někdy na Ještědě ? Budu moc ráda za Vaše komentáře :-*
Mějte se krásně a přežijte to zítra ve škole.

3 komentáře :

  1. no musím uznat že outfit se ti skutečně povedl. Také jsem z Liberce
    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera to uzasne, skvelo zladene!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat