čtvrtek 3. listopadu 2011

New cosmetics !

Ano udělala jsem nákupy v Rossmannovi, kde jsou teď bezvadný slevy. Skoro na všechny výrobky od Rimmelu je 25% sleva. Koupila jsem si proto tekuté oční linky. Chtěla jsem si koupit i make-up, ale nakonec jsem se rozhodla pro ten od Catrice. Sice nezlevněný, ale přesto cena přijatelná. Rozhodla jsem se na základě této recenze u Mii, na jejím výborném blogu. Tímto i děkuji :) Zatím jsem ho měla jen dnes, ale už teď vím, že s ním budu spokojená. Další nákup, byly laky od Essence. O tom tmavém už jsem se zmiňovala. Koupila jsem ho jen za 4,90 Kč ! :) Mimochodem je bezvadný! Další je bezbarvý lak. U Essence byl nejlevnější, něco kolem 30 Kč. Z nákupu jsem měla velkou radost :))
P.S. Mám ráda bonbónky od Rossmanna, vždycky jim tam jeden vezmu. Mňam! :D

1 komentář :

  1. Taky potřebuju do rossmana ale nikde v blízkosti bydliště ho nemám, takže až někam vyrazím tak tam musím :))

    OdpovědětVymazat