středa 2. listopadu 2011

Všechno dobrý taky někdy k špatnýmu ?

Ahoj :)
Včera jsem měla maličko potíže. Nejdřív jsem se měla fajn. Povedla se mi písemka z ekonomiky ! V Rossmannovi jsem si koupila lak za 4,90 Kč od Essence a ve slevách od Rimmelu jsem si koupila tekutý oční linky. Takže všechno fajn a měla jsem radost z bezva koupi. Když jsem ale přišla domů, rozbil se mi záhadně mobil. Taky jsem samozřejmě hned chtěla vyzkoušet nový lak, ale měla jsem takovou smůlu že jsem vždycky o něco zavadila a lak nebyl ještě úplně zaschlý, takže odlakovat a znova :/ Do toho ještě udělat úkoly a připravit do školy.. No maličko nervy ale nakonec všechno zvládnuto.
Přidavám fotky, kde jsem ještě měla dobrou náladu a mým novým sáčkem.

ve tmě se měním v zombíka !


To si 3 kluci asi ve 2 ráno hráli... Pěkný no :D
Tak přeji hezký zbytek dne :-*

1 komentář :