úterý 6. prosince 2011

First snow !

Dneska jsem si snědla čokoládu z šestého okýnka a právě dneska jsem viděla první sníh za tuhle zimu. Moc mě to nepotěšilo ale aspoň budu mít důvod nosit tu nejkrásnější a nejroztomilejší beranici z H&M. Bohužel jí dostanu asi až k Vánocům :( Takže ještě 18 dní na ní musím počkat.
Jinak včera jsem byla na věnečku. Ze začátku se sice vůbec nic nevedlo, jelikož kadeřnice nebyla schopná mi udělat účes a strávila jsem tam snad 2 hodiny a potom jsem nestíhala. Potom už ale všechno bylo fajn a já měla možnost být aspoň na pár hodin princeznou :D
Moc fotek zatím nemám ale o víkendu by měli být hotové fotky od fotografa a od mojí nejlepší babičky. Takže zatím jen tohle :)
banda lidí, který mam na celym světě nejradši ♥

najdete mě ? jsem ta s těma nejvíc roztočenýma šatičkama :D
Přežijte zbytek týdne a mějte se krásně :)

Žádné komentáře :

Okomentovat