neděle 18. prosince 2011

I love Prague

Včera jsem navštívila naši matičku Prahu, plnou úžasných obchodů s úžasnýma věcma :) Byla jsem tam už několikrát ale tenhle den jsem si užila ze všech nejvíc. Bylo tam sice asi milion lidí z různých států, ale i tak to bylo suprový. Večerní Praha plná vánočních světýlek, no prostě nádhera :)) 






 Procházka a kochání se výlohami v Pařížské ulici.


 Stromeček byl nádhernej :)

Koupila jsem si spoustu krásných věcí ale většinu dostanu až pod stromeček. To málo, které mám už teď, vám ukážu v příštím postu :) Určitě se zajeďte do Prahy taky podívat, je to tam krásný !
P.S. U nás už 3 dny sněžííí :)

2 komentáře :

  1. Sluší ti to :) A vánoční Praha je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční Praha je nádherná, ale denodenně se prodírat houfy lidí....to pak tu krásu už ani nevnímáš :-D

    OdpovědětVymazat