středa 7. prosince 2011

Love sale

Kdo by neměl rád slevy ? Navíc teď před Vánoci. Takže jsem využila slev v H&M a nakoupila pár dárků. Většinu věcí ale spíš pro sebe :D
Tady je můj nákup. Nevyfotila jsem úplně všechno, protože jsem nakupovala i pro kamarádku a ta se sem občas koukne, takže jí nechci zkazit překvapení :D

Náramek, náhrdelník (pro mojí mladší sestřičku), náušnice (jedna tam chybí) i kartáč na oblečení je právě ze slev z H&M a všechno stálo jen 20 Kč ! A bylo tam spoustu dalších úžasných blbostí (náramky, sponky, gumičky, čelenky, kosmetika) které jsem tam po dlouhém přemlouvání sama sebe nechala, protože ty tři maličké voňavky za 20 Kč opravdu nepotřebuji ! Taky to máte tak, že když vidíte slevy, nejradši by jste si všechno koupily ? :D
Lak v odstínu nude jsem si koupila v bezvadným krámku kde mají tolik laků v tolika barvách, co si jen dovedete představit. Lak jsem hned vyzkoušela a vypadá bezvadně a schne celkem rychle.
Bílá kabelka je z Lindexu. Tu jsem si koupila k šatičkám na věneček :)
Doufám že máte taky takovou radost ze sněhu jako já :D (pokud u vás teda sněží) Ahoj :))

Žádné komentáře :

Okomentovat