úterý 20. prosince 2011

Christmas presents for my lovely family

R.I.P pane prezidente. Jediné co k tomu můžu říct. Dál se to snad rozebírat nemusí, jsou toho stejně plná média. 3 dny smutku jsou asi vhodné ale nevím jestli před Vánoci... Mám už skoro všechny dárky nakoupené a nemůžu se dočkat Vánoc :) Ano těším se co dostanu, ale víc se těším na to, jakou radost budou mít obdarovaní z mých dárků. Pokud ještě na poslední chvíli přemýšlíte co koupit, můžete se inspirovat mými dárky.



Pro maminku jsem vybrala dva nože s nepřilnavým povrchem.


Babičce jsem koupila krásně voňavou svíčku, protože ona svíčky miluje a taky poukázku na masáž zad. Poukázky jsem kupovala poprvé a myslím si že to bude mít úspěch :)
Tatínkovi jsem pořídila taky masáž ale thajskou olejovou. (tu mu závidím :D)
A protože ve studiu, kde jsem poukázky kupovala měli vánoční akci, dostala jsem třetí poukázku zdarma. Ale je to akupunktura :D Snad to dědu potěší.


A nakonec moje osmiletá sestřička. Nevěděla jsem co kupovat dřív :D Nakonec jsem jí vybrala tričko a legíny v bezvadných slevách v H&M a nějakou hračku, kterou nedokážu popsat, ale vím že mi jí pořád chodila ukazovat, jak moc právě tuhle chce.


Doufám že všechny dárečky potěší :)

1 komentář :

  1. zůčastni se mé giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat