sobota 10. prosince 2011

What´s in my cosmetic bag ?

Dneska jsem se rozhodla vám ukázat, co obsahuje moje kosmetická taštička. Jsou to spíš jen takové úplně základní věci, které jsou pro mě nejdůležitější.


 1. make-up od Catrice
Tenhle makeup jsem si moc oblíbila. Než ho ale nanesu na pleť, vyčistím jí pleťovou vodou a nanesu podkladový krém pod makeup. Potom už si pumpičkou dám makeup na hřbet ruky a nanáším. Pumpičkové dávkování makeupu je trochu nepraktické, protože nemůžete úplně ovládat množství, které "vyleze". Jinak vydrží celkem dlouho, středně dobře kryje a docela pěkně mi voní :)
 2. meke-up cover od Dermacolu
Tenhle krycí makeup bych mohla vychválit do nebes. Je silně krycí, vydrží dlouho a navíc je voděodolný. Používám ho spíš jenom na určité místa (fleky, pupínky), které potřebuju zakrýt. Na celý obličej jako normální makeup bych ho nedoporučovala používat, mohli byste vypadat jako z umělé hmoty :D
 3. pudr od Rimmel London
Na tenhle pudr si nemůžu stěžovat. Je fajn, ale asi nevydrží úplně nejdýl. Který pudr taky jo ?
4. štětec z H&M
Hodně praktický. Jednu stranu používám na roztírání makeupu, protože je to víc hygienické a druhou na pudr.
 5. řasenky od Maybelline
Žlutou řasenku už mám asi čtvrtou. Jsem s ní nejvíc spokojená. Neslepuje, vydrží dlouho, dodává objem, prodlužuje i nadzvedá. Od každého trochu, prostě super.
Červenou řasenku jsem si pořídila, protože jsem četla spoustu recenzí, které jí vychvalují až do nebes. Myslela jsem si že s ní budu taky spokojená, když mi vyhovovala i její sestřička. Asi jsem divná ale nějak mi nevyhovuje :D Prodlouží sice krásně řasy, ale za to se mi po více vrstvách začnou slepovat.
Proto obě řasenky kombinuji.
 6. kleštičky na řasy
Tohle je šikovná věcička. Řasy krásně nadzvyhne a natočí.
 7. kartáček na řasy
Další šikovná věcička. Jedna strana slepené řasy hezky oddělí a druhá odstraní přebytečnou řasenku.
 8. tekuté oční linky od Rimmel London
Bez těch já už se neobejdu. Nejradši si dělám půlinkové linky (neobkresluji celé víčko ale začínám tak z půlky). Na tyhle oční linky si taky nemůžu stěžovat, vydrží dlouho a mají šikovný nanášeč. Není to klasický štěteček, ale pevný praktický nanášeč.
9. tužka na obočí od s-he
Díky člověku, který tuhle bezvadnou věc vymyslel. Občas si vytrhnu tak nešikovně obočí.. potom sáhnu po téhle tužce a nikdo nic nepozná :) Chce to jen si vybrat tu správnou barvu. Já mám takovou hnědou až černou.


Takže doufám že se vám dnešní článek líbil. Já jdu teď hrát scrabble, tak si užívejte víkend jako já :) Ahojky.

Žádné komentáře :

Okomentovat