pondělí 2. ledna 2012

Bye bye 2011

Líbí se mi všechny ty fotkové shrnutí roku a tak jsem se rozhodla taky nějaké udělat. Člověk si pak krásně zavzpomíná na všechny ty příběhy, které jedna fotka ukrývá :)
Za tenhle rok jsem si užila spoustu bezvadných věcí jako třeba úžasnou dovolenou v Egyptě, lyžování v Itálii, termální lázně na Slovensku. Ale i u nás jsem byla na Sněžce, jela vinařskou padesátku na kole na Moravě, vyšplhala se několikrát na Ještěd a spoustu dalšího.
Se svými nejbližšími M. a T. jsem taky zažila ty nejkrásnější chvilky. Procházky s T. a každé pondělí hádky na tanečních a pak i na prodloužených a věnečku. S M. tolik smíchu v čajovně, na základce, když jsme spolu ještě seděli a pak ten úžasnej koncert Rammsteinnů, pořádně propařený noci v eSku a brečení u Twilight v kině. Tolik krásných dnů a já jim za to všechno co pro mě udělali moc děkuju ♥
Fotky nejsou nijak chronologicky seřazené, jen mě bavilo, jak je každá úplně jiná a přece stejná. Mění se jen oblečení a pozadí za mnou, ale ta optimistická holka, která si užívá svůj život naplno, je tam pořád :)

Žádné komentáře :

Okomentovat