pondělí 9. ledna 2012

Jsi nej ?

Pro všechny slečny které rády soutěží, tato stránka není novinkou. Pro ty, které ještě neměli tu čest jsinej.cz poznat, stránku stručně představím. Pokud si rády fotíte outfity, nebo rády sledujete, hodnotíte a inspitujete se ostatními, budete potěšeni. Na stránku slečny přidávají své outfity (nejlépe z aktuálního týdne), a ostatní mohou přidávat názory na outfit a hlasovat, pokud se jim outfit zalíbí. Slečna, která bude mít nejvíc hlasů vyhrává dárkový poukaz v hodnotě 200Kč do H&M, a to je určitě lákavé :)
V aktuálním týdnu, mám svůj outfit i já, takže pokud se vám bude líbit, můžete mi dát hlas tady :)
Vybrala jsem pro vás ještě pár dalších outfitů, které se mi nejvíce líbily.





Outfity od Evy se mi vždycky moc líbí, má originální styl. Hlas jí můžete dát tady.







Další se mi moc zalíbil outfit od Gabriely. Je stylový, jednoduchý a pěkný. Hlasovat můžete tady.





Outfit, sice ne z aktuálního období, ale přesto pěkný. Šaty hezky sladěné s vestou a moc se mi líbí klobouček :) Pokud se líbí, hlasujte tady.

1 komentář :