čtvrtek 26. ledna 2012

Mess around

Konečně jsem se zase po dlouhé době dostala na nákupy a pořídila si něco nového. Slevy jsou pořád velké a všude, takže ještě tak 65% věcí na mě čeká ! :D Zítra vám určitě všechno ukážu. Jinak dnes jsem se jenom flákala doma a ulila jsem se z tělocviku, to jsem ale lenoch :( Příště půjdu, slibuju ! A ty sportovní víkendy na běžkách a prknu mi daly zabrat, tak snad mi to pro jednou projde.
Přidávám video jedné úžasné přehlídky spodního prádla Victoria´s Secret. Musela být úžasná !
Aby jste neřekli, že jsem vás dneska odbyla, přidávám ještě jednu fotku mého nejoblíbenějšího prstýnku a nejoblíbenější ňamku :)

Mějte se nejkrásněji, už jen pátek a je víkend ! :) Dobrou noc :*

1 komentář :

  1. pekný prsteň a pekný blog :)


    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat