čtvrtek 5. ledna 2012

Povánoční slevy

Teprve dnes jsem se dostala do města a nedoufala jsem že ještě něco ve slevách najdu. Byla jsem překvapená, nevěděla jsem co si mám dřív koupit :D Moje kamarádka M. řekla: "Achjo nesnáším ty slevy, vždycky když vidím ty červené cedulky, musím si něco koupit." Podobně to mám i já. Takže tady jsou věci, které jsem si koupila.
náušničky a náhrdelník ze Sixu ♥
aa ten jsem moc chtěla a když byl zlevněnej, neváhala jsem :)
kabelka z Gate
nadkolenky z Gate
tričko na tělocvik a světřík s nášivkami na loktech ♥ opět z Gate
světřík a šatičky, které si chci vzít na M. prodlouženou :)
Všechno oblečení mám z Gatu, mají tam úžasné slevy a ještě úžasnější věci. Nejde odolat. V dalších krámech měli taky spoustu slev, ale tam půjdu zase až příště.
Mějte se krásně a hurá, zítra už je pátek a pak nás čeká víkend ! :)

1 komentář :

  1. Moc pěkné věcičky jsi pořídila ve slevách... :))
    Zvu tě na svůj začínající blog
    http://baru-ka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat