pátek 27. ledna 2012

Shopping

Jak jsem vám včera slibovala, ukážu vám co jsem si koupila hezkého na včerejších nákupech.
 Pořídila jsem si v Subformu bezvadný rukavičky na prkno, tak snad mi v nich bude teplíčko a hned se mi nezničej. Taky se mi tam zalíbily tyhle nádherný kraťásky na spinkání ♥
 V Croppu jsem snad nakupovala poprvé a nechápu proč tak pozdě. Mají tam bezvadný a hlavně kvalitní věci za fajn ceny. Třeba prstýnek na fotce stál jenom 29 Kč :)
 V New Yorkeru se snažím moc nenakupovat, protože pak v těch věcech vidím každou druhou slečnu ale těmhle legínám nešlo odolat ! Jsou teploučký a ten vzor ♥ Přesně takový jsem chtěla a za tu cenu, no nekup to !
 Tuhle roztomilou srnku jsem koupila sestřičce. Moc se jí líbila a když teď byla zlevněná :) Stejně si jí zase budu půjčovat, ale pšt !
 Poslední věci jsou z Gatu, kterému nikdy neodolám. Ty ceny prostě sami říkají, kup si mě ! :D Svetřík jsem tam samozřejmě nemohla nechat, když má moje oblíbené nášivky na loktech a navíc v takové barvě ještě nic nemám. Další jsou kalhoty a ty nejroztomilejší kalhotky ♥
Tak snad jsem vás inspirovala a půjdete si taky něco hezkého koupit. Ve městě teď mají spoustu slev, kterým se prostě nedá odolat :( Asi tam ještě zajdu ! Vy se mějte krásně a já si jdu užívat páteční večer plný filmů :)

1 komentář :

  1. Super věci! Už se nemůžu dočkat, až se půjdu taky po něčem podívat :)

    OdpovědětVymazat