středa 1. února 2012

Lazy Wednesday

Jak já mam ráda středy ! Ze školy doma už v 1 a ještě k tomu když mi krásně svítí sluníčko do okna a prosvítí celej můj pokoj :) Četla jsem že má teď ulož.to nějaké problémy a půjde k soudu, takže stahuju všechny filmy jak divá. Taky si dneska musím dopsat ještě spoustu nových francouzských a anglických slovíček. Ještě než se do toho všeho pustím, chtěla bych vám ukázat včerejší větší nákup v Rossmannovi a pak maličkosti z jiných krámů.
Protože v neděli odjíždím do Rakouska prknařit, nakoupila jsem si pár nezbytných věcí, které nikomu na horách nesmí chybět. Cestovní balení zubní pasty, jelení lůj, krém na obličej a na ruce, kdyby pokožka byla ze zimy vysušená.
To bych nebyla já, abych si neodnesla taky něco na pleť. Mám problematickou mastnou pleť a už jsem toho vyzkoušela spousty. Teď jsem si nakoupila zajímavé náplasti proti akné, peeling a antibakteriální krycí makeup. Všechno od značky Synergen, takže jsem zvědavá na výsledky :)
Potom ještě něco na moje vlásky. Už jsem nebyla snad rok a možná i víc u kadeřnice na stříhání a mám snad nejdelší vlasy za svůj život :D Proto jsem si nakoupila masky na vlasy, hydratující lak a regenerační šampon s kondicionérem.
Vzoreček parfému z Oriflamu, Paradise. Voní krásně :)
Jeggings z New Yorkeru a bačkůrky od Nici, které jsem zahlédla v hračkářství mezi plyšovým lvíčkem a ovečkou :)

Žádné komentáře :

Okomentovat