středa 15. února 2012

You miss your chance

Takže Valentýn je za námi a každý jsme ho trávil po svém. Já ho strávila s tím koho mám nejradši, nejlepší kamarádkou M. ♥ Plánovala a představovala jsem si ho sice trochu jinak ale přeci jenom je to jen komerční svátek, takže si to přece nesmím tolik brát :) Byly jsme v kině na Sherlock Holmes: Hra stínů. Ikdyž jsme v sále byly asi nejmladší, užily jsme si to maximálně ! Film výbornej :) 
Zůstaly jsme ke konci filmu v sále úplně sami a trošku blbly až do té chvíle, kdy jsme zjistily že nás někdo pozoruje :D Omlouvám se za kvalitu fotky, nějak se nepovedla ale je jediná společná :(
K Valentýnu se žádné kytičky nekonaly, tak snad příští rok :) Za to jsem dostala tyhle ňamky od mojí milované rodiny.
Taky tak milujete Mozartovy koule ? :D Já je zbožňuju !! Jdu se do nich pustit a vy si užijte zbytek dne :)

Žádné komentáře :

Okomentovat