sobota 31. března 2012

At my grandparents

Už dlouho jsem nebyla u prarodičů a tak když je venku takové počasí, udělala jsem si na ně čas. Mám to tady strašně ráda :)

        For a long time I wasn´t at my grandparents, so when it is outside such a horrible weather, I make a time for them. I love it here :)


Padají nám tady kroupy, prší a sněží zároveň... Předčasné aprílové počasí zřejmě. Ale já se na to naštěstí jen koukám z tepla domova a vychutnávám si úžasný medový kuličky Marlenka. Mňam ! ♥
       Here we have falling hail, rain and snow... Early April weather maybe. But I fortunately only to look out from heat homes and enjoying the amazing honey balls Marlenka. Yummy! ♥
Mějte krásný víkend a nenechte si ho zkazit počasím ! :)
      Have a great weekend and don´t let the weather spoil it! :)

4 komentáře :

  1. To já mám taky ráda, když využije špatné počasí k tomu dobrému :)
    Ten psací stroj je naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen škoda, že zrovna o víkendu :(
      že jo ! a dokonce je ještě funkční :D

      Vymazat
  2. U babičky jsem vždycky strašně ráda. :) Ten psací stroj! <3

    OdpovědětVymazat