neděle 4. března 2012

Ciao Italia

Omlouvám se za týdenní neaktivitu, ale opět jsem se nedostala k internetu. Takže jsem tentokrát noťas tahala zbytečně. Mám ale spoooousty fotek. Něco málo, co jsem nafotila vám ukážu. V Itálii bylo nádherně ! Přestože jsme byli v Alpách lyžovat, teploměr jeden den ukazoval dokonce 21 stupňů ! Takže jsem v tyhle slunečné dny neváhala a většinu času místo na lyžích na svahu, strávila v lehátku opalováním :D 

 Hospoda U tetřeva (teda prej to je tetřev tak nevim :D), tam se mi líbilo nejvíc. Hlasitá muzika, bezvadný lehátka a pohoda.


 V pozadí si můžete všimnout teploměru, kterej ukazuje 17 stupňů.

No prostě měla jsem se tam nádherně. Příště zase další fotky :) Dneska mě bohužel čeká několik úkolů do školy, ale jdu si to zpříjemnit z kamarády do čajovny, které sem celé jarní prazdniny neměla možnost vidět. Tak se taky mějte nádherně a radujme se z konečně teplejšího počasí.

Žádné komentáře :

Okomentovat