pátek 16. března 2012

F.F. - Finally Friday

Znáte to, když se na něco skoro celý týden těšíte a pak vám to něco pokazí. Tak přesně tohle se teď děje mě. Plánujeme na páteční večer párty a pak přespání u kamarádky, ale na mě zrovna dnes vlezl nějaký bacil a od rána mě strašně bolí v krku :( Proto se cpu bonbony na bolení v krku a moc doufám, že to přejde a nebude z toho nějaká nemoc. Takže vám přeju hodně zdraví a užijte si víkend ! :)
  • I think you know this, when you look forward to something, but something ugly ruin it. Unfortunately, exactly this is happening to me. I plan the friday night party and sleep in my bestfriend, but today I am going to ill. From morning I have a terribly sore throat :( Therefore I am eat a lot of medicinal candy and hope for healing. So I wish you good health and enjoy your weekend ! :)

Jelikož jsem zaznamenala velký počet návštěv nejen česky mluvících lidí, rozhodla jsem se psát i anglicky. Aspoň si procvičím angličtinu :)
  • Because I noticed a lot of non-czech speaking visitors on my blog, I decided to write in English. I am sorry for mistakes :)

Žádné komentáře :

Okomentovat