pátek 30. března 2012

Fun in Nisa

Jak už jsem včera psala, byly jsme s M. v kině :) Jedno bezvadné multikino máme v obchoďáku Nisa, kam si zadarmo jezdíme autobusem z centra města. Je tam strašně moc úžasných krámů a taky jeden s tou nejňamkovatější ledovou tříští ! Ale to je vedlejší :D Z filmu Miláček s hlavní rolí Roberta Pattinsona jsem byla maličko zklamaná. Možná jsem od toho očekávala moc, nevím. Každopádně Robert tam opět vypadal úžasně a miluju tu dobu, kterou je film inspirován. Krásné šaty, účesy a sexy muži v oblecích :D Film určitě zaměstná oči a je pořád na co se koukat, ale pointa filmu se zřejmě vypařila nebo mi nějak utekla.
Když už jsem se na začátku rozbásnilo o tom kolik máme v Nise úžasných obchodů, koupila jsem si právě včera dvě věci v Lindexu. Mají tam pořád ty nejlepší slevy a pořád mě to tam nutí chodit ! :D Nebudu vás už zdržovat textem, ale pojďte se podívat na fotky.
 Pruhované tričko z Lindexu/Striped shirt from Lindex
 Krátký svetřík z Lindexu/Short sweater from Lindex
 Venku dneska nebylo moc pěkně, tak jsem si to doma zpříjemnila :)
Mějte krásný pátek a užijte si víkend !! :-*

Žádné komentáře :

Okomentovat