úterý 13. března 2012

Latte and Smurfs

Na dnešním dnu jsou dvě pozitivní věci.
Včera jsem byla v kavárně a jako obvykle si objednala svoje oblíbené Latte. V kavárně ho mají vždycky nejlepší, protože na to mají speciální přístroje, přísady a tak. Už mockrát jsem koukala na takové ty přístroje, do kterých jenom dáte kelímek, ve kterém je vaše mňamka, kterou si chcete dát a chytrý přístroj vám kafíčko udělá. Byla jsem nadšená když jsem u nás na lince uviděla právě takovou věcičku! Teď si takové latte budu moct dopřávat kdy se mi jen zachce a nemusím pro to chodit do kavárny. Je to pro mě taková domácí kavárna a proto jí miluju! ♥


Další věc je sice úplná hloupost ale... objevila jsem ten nejsladší jogurt ! Zalíbil se mi jeho obal a vůbec jsem nečekala, že v něm objevím malé gumové kuličky. Mňam :D

Žádné komentáře :

Okomentovat