středa 7. března 2012

Lindex sales

Jak už jsem psala, v Lindexu teď mají strašně moc slev, je toho fakt celej krám. V obchoďáku nebyla jediná ženská bez tašky z Lindexu :D Bižuterka za 49Kč, šály, trička, kabelky kolem 99Kč, svetry kolem 179Kč a spoustu spodního prádla a dalších strašně moc hezkých věcí. No nekup to! Nevěděla jsem co dřív popadnout :D Vybrala jsem toho hodně pro sestřičku, protože v dětským byl snad nejlepší výběr. Škoda že se do toho nenarvu :D Pro sebe jsem ale ulovila taky pár věcí a teď vám je ukážu :)
 Oba prstýnky za 49,-
 Kruhová šála za 99,-
 Spodní prádlo za 79,-

 Brejličky v suprovym obalu. Oboje za 49,-
 Silonky s mašličkama za 49,-
 Tričko za 149,-
Myslím, že jsem nakoupila dobře a jsem spokojená :) I když... stejně mě to tam pořád láká, jestli jsem tam náhodou něco pěknýho nenechala. Za ty ceny by to byl přeci hřích :D
Mějte se sluníčkově tak jako já :)

Žádné komentáře :

Okomentovat