neděle 25. března 2012

Prague !

Psala jsem že v sobotu jedu do Prahy nakupovat a tak se taky stalo ! Užila jsem si tam krásnej den, počasí bylo nádherný :) Pořídila jsem si spoustu krásných věcí a taky narazila na obchod s úžasnýma botičkama (převážně na podpatcích) a asi se mi o nich bude ještě hodně dlouho zdát :D Moje babička (čtěte hodně stylová dáma) si tam jedny na dost vysokém klínu koupila. Asi jí je budu závidět ! :D Příště vám ukážu co hezkého jsem si koupila, ale teď vám ukážu pár fotek z nákupů :)
  • I wrote that on Saturday I'm going to Prague to shopping and it was amazing! I have spent a beautiful day there, the weather was gorgeous :) I have a lot of beautiful thingsand I found the store with beautiful shoes (mostly heels) and some of them I will still have in my dreams:D My grandmother (read very stylish lady ) bought there high wedge heels.  I think, that I will be envious! :D  Next time I will show you what nice I bought, but now I show you some photos of the shopping day :)
triko/shirt - H&M
kabelka/handbag - Reserved
legíny/leggings - Lindex
boty/shoes - New Yorker
kabátek/trench coat - F&F
hodinky/watch - Tally Weijl

4 komentáře :

  1. Jakej to je ten obchod z botama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že se to jmenuje Jannis a je na Václaváku :)

      Vymazat
  2. A já se zamilovala do tvých krásných dlouhých hnědých vlasů :) Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak to mě těší ! děkuji :))

      Vymazat