neděle 11. března 2012

Romeo a Julie

V pátek jsme byli se školou v našem velkém divadla na hře Romeo a Julie. Jelikož naše úžasná obchodní akademie měla ty řady úplně nejvíc vepředu, měla jsem bezvadný výhled na pěkného Romea :D Začátek hry byl vtipný a celé divadlo se smálo, ale určitě všichni víte jak to dopadne, takže potom už to moc velká sranda nebyla. Po necelých 3 hodinách jsem sice měla z těch hrozných židlí bolavý zadek a nevěděla si jak si víc pohodlně sednout, ale moc jsem si to užila. Lepší než učení, no ne? :D Po dlouhé době zase přidávám fotku outfitu, ve kterém jsem do divadla vyrazila.



 Silonky: Lindex
Sukně: H&M
Hodinky: Tally Weijl
Triko: H&M
Sako: NewYorker
Botičky: CCC 
Outifit mám i na jsinej, tak pokud se vám líbí, můžete mi dát hlas tady :) Jinak přeji hezký zbytek neděle.
P.S. Taky tak milujete tu pohodu o víkendu, kdy nic nemusíte dělat a zůstanete skoro celý den v pyžamu? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat