středa 21. března 2012

Touch the sun

Už jsem to doma nevydržela a prostě jsem musela jít ven ! :D Komu by se chtělo být doma, když je venku tak krásně? Byla jsem s M. ve městě a koupila si jen maličkosti, které vám ale ukážu příště. Dnes pro vás mám outfit. Blazer, triko, skinny a podpatky. Přesně takhle mě strašně baví ! Šála je tam ještě kvůli mému nedoléčenému kašli a rýmě.
  • I couldn´t stand it at home and I just had to go out ! :D Who would like to be at home, when outside is so beautiful? I was in city with M. and I bought little things, that I show you in future. Today I have outfit for you. Blazer, shirt, skinny and heels. Exactly this is the way I like it ! Scarf is there because of my unhealed cough and runny nose. 
podpatky/heels - Humanic
skinny jeans - New Yorker
triko/shirt - New Yorker
blazer - Gate
kabelka/handbag - Gate
šála/scarf - F&F
brýle/sunglasses - Lindex

Žádné komentáře :

Okomentovat