pondělí 5. března 2012

Yummy

Dnešní příspěvěk bude skoro jenom o jídle a pití. Vyfotila jsem pár ňaminek, které jsem si dopřávala v Itálii. Ještě k dnešku. Dneska jsem byla opět nakupovat v Lindexu. Nemají tam snad jedinou věc která by nebyla zlevněná a všechno je za úžasný ceny ! Domů jsme pak nesly dvě velké tašky :D Co jsem si koupila vám ukážu až příště. Taky jsem se dneska ulila ze školy, protože jsem byla u kožní lékařky s mojí pletí. Dostala jsem vynadáno za to, že jsem se neodlíčila (nestihla jsem to!) a pak mi předepsala nějaké mastičky. Tak uvidíme jak to bude fungovat :)
Teď ale k těm mňamkám. Tak dobrou chuť vašim očím :D
Latte Machiatto
pizza Magherita
opět Latte Machiatto
pizza
 typický alkoholický nápoj - Bombardino (chutná jako vaječný koňak, ale mě moc nechutnalo :D)

Žádné komentáře :

Okomentovat