pondělí 2. dubna 2012

Boring school

Zdravím :) Popadla mě nakupovací horečka. Koupila jsem si plavky do kterých jsem se zamilovala a jelikož jsem se nemohla rozhodnout pro jaký vrchní díl, vzala jsem radši oboje. Potom jsem vzala ještě sekáče útokem, ale ty naštěstí k hubnutí mé peněženky nepřispěly. Pořídila jsem si dvoje kraťasy za krásný ceny ! V dalším článku, vám určitě ukážu co jsem si pořídila. Taky chystám DIY, takže na to se už moc těším :)
Dneska pro vás mám jen obyčejný školní outfit.


kalhoty, boty - NewYorker
triko - HM
svetřík - Lindex
hodinky - Tally Weijl

2 komentáře :

  1. Musíš nám ukázat jaké krásné plavky a kratásky sis koupila :) Moc ti to sluší, ten svetřík je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetřík je bombastický a tvoje vlasy zbožňuju!!

    OdpovědětVymazat