čtvrtek 5. dubna 2012

British

Miluju svojí britskou kabelku a taky je fajn tohle počasí. Ještě je fajn, že jsou prázdniny a že jsem se dneska konečně pořádně vyspala. Škoda že mi to určité věci kazí, ale to je prostě život. Jednou jsi dole a jednou zas nahoře :) Dneska pro vás mám fotky, které jsem vám chtěla ukázat už dřív, ale nějak nebyl čas. Takže užívejte prázdniny (pokud je taky máte) a nenechte si ničím a nikým pokazit náladu !! :)
            I love my British handbag and this weather. It´s too super, that I have holiday and that I sleep very good today. That´s a pity, that something little bit ruin it me this day, but that´s life. Once you are down and once up :) Today I have photo for you, that I wanted to show you earlier, but I didn´t got time. So enjoy holiday (if you have too) and don´t let anything and anyone spoil your mood !! :)


pilotky, boty/sun glasses, shoes - New Yorker
blazer,tričko/shirt - Gate
kraťasy/shorts - Terranova
silonky/nylons - F&F

2 komentáře :

  1. moc moc povedený outfit, tričko je senzační!!
    a tvůj blog je skvělý, škoda, že jsem na něj narazila až teď! okamžitě klikám na follow :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to mě strašně moc těší ! :))

      Vymazat