úterý 17. dubna 2012

Cheap does not mean poor quality

Je to tady, moje první video v kterém recenzuji dva produkty. Synergen peeling z Rossmanna za 30 Kč. Řekla jsem, že cena odpovídá kvalitě, ale to rozhodně není pravda, protože za tu úžasně nízkou cenu bych nečekala, že bude peeling tak účinný. Kromě toho jsem řekla ještě spoustu dalších přeřeků a hloupost, jako že vám udělá pleť hezkou. Měla jsem na mysli hladkou :D Pokud si budete chtít o peelingu přečíst víc, tak můžete tady. Suchý šampon Amica seženete za 22 Kč. Víc informací najdete třeba tady.



4 komentáře :

  1. suchý šampon, týjo
    to slyším poprvý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Suchý šampon jsem ještě žádný nezkoušela a ani mě to neláká :) ale super typ na peeling :))

    OdpovědětVymazat
  3. Prodej ručně vyrobených šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat