čtvrtek 19. dubna 2012

Deliberate

Chtěla jsem si koupit nový deštník, ale dlouhodobá předpověď ukazovala jen teplo, sluníčko a bez deště. Řekla jsem si, že to teda bez deštníku vydržím a hop dneska skoro celý den poprchává. A to není jediná schválnost, která se mi dnes stala. Ale co, hlavně že to není nic vážnýho :) Zítra mají u nás ve škole čtvrťáci poslední zvonění, takže mám připravenou peněženku a doufám že mi nic neprovedou :D Bude to sranda. Jinak dneska mám pro vás včerejší outfit, kdy bylo krásně. Tak snad už se nám ty teplé slunečné dny blíží :)




blazer - second hand
shirt/košile - NewYorker
purse/kabelka - from grandma
trousers/kalhoty - Clockhouse
belt/pásek - Gate
ballerina/balerínky - F&F
sunglasses/pilotky - NewYorker

2 komentáře :

  1. bezva kalhoty, všechno je krásně sladěné a že máš nejúžasnější vlasy ani psát nemusím ;))

    OdpovědětVymazat