neděle 29. dubna 2012

Denim

Páteční outfit. Spojila jsem v něm dva džínové kousky, ikdyž košile je spíš jen modrá, než doopravdy džínová. Pak ještě nějaké ty kytičky na tílku, pro dodání jara :) Bylo mi fajn, konečně žádné džíny ani legíny. Na tohle počasí bych si moc ráda zvykla a klidně celý rok ! Po stavění sněhuláka, by se mi ani nestýskalo. Jinak zítra musím do školy a v úterý máme volno. Nechápu, proč nám na ten jeden den nemohli dát volno? :/
Dnes mám pro vás trochu víc fotek než obvykle, tak snad to nebude vadit :)









boty/sneakers - NewYorker
šortky/shorts - DIY
kabelka/handbag - Gate
košile/shirt - Terranova
květované tílko/floral top - Terranova
brýle/sunglasses - Gate

5 komentářů :

  1. Poslední fotka! A nádhernou kabelku máš :) Jsi kočka. A taky nechápu, proč ám nedali ten den volno.

    OdpovědětVymazat
  2. very chic :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky a džínovinu na džínovině miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný jednoduchý outfit :) Tie šortky sú super, presne také hľadám, no ako tak pozerám po rôznych blogoch, asi si ich nakoniec sama vyrobím, odstrihnem, našijem čipku.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) tyhle šortky jsem si taky vyrobila sama, je to nejlevnější možnost a kalhoty které už nenosíš se vždycky najdou :D takže je to lepší, než kupovat si nové :)

      Vymazat