neděle 15. dubna 2012

Forgotten

Znáte to, když se přehrabujete ve skříni oblečením a až na dně najdete zapomenuté kousky, které jste třeba nikdy neměli na sobě? Mě se to stalo při včerejším úklidu. Natěšená na teplo jsem se přehrabovala letními věcmi a objevila tyhle tři kousky, které se už těší jak je provětrám.



P.S. Konečně jsem našla v notebooku program na nahrávání videa, tak vám možná nějaké natočím :)

8 komentářů :

  1. Ty kraťásky jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  2. abych řekla mi se moc kostky nelíbí ale ta první sukně a kraťasy jsou super :-))

    sleduju tě :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych pravdu řekla, tak taky nevím jestli budu mít odvahu sukýnku nosit :D
      děkuji, moc mě to těší !! :))

      Vymazat
  3. Souhlasím s Claire, kraťásky jsou moc hezké. Dneska jsem taky dělala úklid ve sříni, ale nic tak pěkného jako ty jsem tam nenašla :(
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi to včera stalo a narazila jsem na úchvatné háčkované šaty Zara z loňské kolekce. :)) A ty kraťásky jsou moc hezké. :)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  5. I absolutely love the white skirt, chic! (:

    OdpovědětVymazat
  6. Ty máš tak krásné štíhlé nohy ...!!!

    OdpovědětVymazat