čtvrtek 12. dubna 2012

Rainy day

Celý den pořád jen prší. Moje nálada je na bodu nula a ráno se mi nechtělo nic vymýšlet. Viděla jsem se totiž ještě v posteli. Takže dnešní outfit je celý sladěný do černé. Kromě mého deštníku jehož barvu ani nedokážu popsat. Ani nevím proč jsem si tenkrát právě tuhle ošklivou barvu vybrala :D Chystám se pořídit si nový deštník. Teď to vidím na sledování MTV a shlédnutí nějakého pěkného filmu :)





boty/shoes - Converse
jeggings - Terranova
triko/T-shirt - Terranova
kožená bunda/leather jacket - Clockhouse
náhrdelník/cross necklace - Gate
taška/bag - Adidas
deštník/umbrella - s.Oliver

5 komentářů :

  1. máš skvělé nohy a řetízek je senzační :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná bunda a kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
  3. your necklace is amazing!! Great sohts
    hope you're having a great weekend
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych jen sundala kžíž a bylo by to perfektní :))

    OdpovědětVymazat