sobota 7. dubna 2012

What´s new?

Přijde mi, že poslední dobou pořád jenom něco nakupuju. Jdu do města a už si automaticky něco odnáším. Řekla jsem si, že nakupování omezím :D Chtěla bych si našetřit na ten bezvadnej foťák, kterej jsem vám ukazovala ve spring wishlistu. Dneska pro vás mám teda new in, co jsem si za poslední dobu koupila :)
 legíny s nášivkami/leggings with patches - Lindex (ano, pořád tam jsou slevy a já nemůžu odolat :D)
 taška/bag - Lindex
 plavky/swimwear - Gate
 náušnice křížky/cross earings - Gate (v Gatu bych jim nejradši všechny doplňky vykoupila, jsou bezvadný a ještě za tak supr cenu)
 náhrdelník kříž/cross necklace - Gate
 neonový lak na nehty/neon nail polish - ???
Mimochodem u nás je úplně hrozný počasí. Chvilku svítí sluníčko a chvilku všude poletuje sníh. Vůbec to nechápu :D Ale to je asi to aprílové počasí, tak doufám, že brzo přejde a bude zase teplíčko ! :) Dneska jsem měla k snídani mazanec a kakao, Velikonoce se blíží. Kdo se těší? :)

3 komentáře :