neděle 20. května 2012

Carmen

Na páteční večer už nezapomenu. Byla jsem v Karlínském divadle na úžasné Carmen s Luckou Bílou, Markétou Poulíčkovou, Václavem Noidem Bártou, Jiřím Kornem a spoustu dalších úžasných herců, zpěváků a tanečníků. Šla bych na to klidně ještě jednou ! V Karlíně jsme teda určitě nebyli naposledy a chystáme se tam jít ještě na něco jiného. Bohužel jsem vám nestihla nikde venku vyfotit co jsem měla na sobě, tak snad vám budou stačit aspoň takové fotky :)



 šaty/dress - Gate
svetřík/sweatshirt - F&F
prstýnek/ring - Lindex



Děkuji moc za dosáhnutí 40 followerů a všech milých komentářů ! ♥ Ani nevíte, jak moc mě to těší :) Užívejte zbytek víkendu a krásného počasí.
P.S. Byla bych vám moc vděčná, kdybyste mi klikli na ikonku votočvohoz, kterou mám na levé straně. Jde o jednu soutěž a jde jen o kliknutí. Můžete se i podívat na oblečení, které tam prodávám :)

4 komentáře :

  1. byla jsem tam taky aviděla tě jen jsem si nebyla jistá že jsi to ty :)) bylo to skvělé :)

    OdpovědětVymazat