čtvrtek 31. května 2012

The dentist

Byla jsem u zubaře. Strašně se jich bojím a tentokrát mi vrtal zub asi hodinu... Byla to snad ta nejhorší hodina v mým životě :D Teď je snad všechno v pořádku a budu mít klid. Mě sice předtím nic nebolelo, ale zubař si nějak vydělávat musí a tak vrtá i to, co není potřeba že jo. Nebo je to jenom moje domněnka, nevím. 
Jinak dnes nám tady konečně pršelo a je celkem i zima. Doufám, že to zase rychle přejde a bude teplo a svítit sluníčko :)
Pro vás mám dnes random fotky, které vás snad baví. Tak přeji krásný den.
P.S. zítra konečně pátek ! Juchůů !
hello kitty ! dvě nejmňamkovatější věci ♥
teplej ovocnej čaj, tak na tom si poslední dobou ulítávám :)
doplňky. maličkosti, které dokáží oživit obyčejný outfit na neobyčejný !
rozkvetlé kytičky. signál, že teplo je tady :)
dopis z Velké Británie od mojí tety :)
ahoj, já jsem sedmikráska
vaříme, kuchtíme...
to už jsem hodně znuděná, když fotím i ty největší hlouposti :D

4 komentáře :

  1. Já si myslím, že máš parádního zubaře - vždycky je mnohem lepší kaz odstranit hned, když ještě nebolí, než čekat na nesnesitelnou bolest. Moje zubařka je taky taková a rozhodně si nestěžuju - věř mi, takhle je to opravdu lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný fotky, ty doplňky jsou super :)

    Nesnáším zubaře! :D

    OdpovědětVymazat