úterý 8. května 2012

Film review

Ráda si čtu recenze na filmy a dělám si různé seznamy, jaké filmy chci vidět a které už jsem viděla. Je na to taková fajn stránky tady. Zjistila jsem třeba, že už jsem viděla přes 104 filmů a strávila jejich sledováním 7 dní, 16 hodin a 59 minut. Zajímavé že? :D No a dnes mám pro vás recenzi na pár filmů, tak snad se bude líbit a třeba se na nějaký film podíváte :)

The secret (Tajemství)
Myslím si, že tenhle film asi nezaujme každého. Mě ale zaujal. Je to takový jiný typ filmu a vůbec nevím, kam ho zařadit. Možná je to něco jako dokument. Je ale jenom na vás, jestli tomu budete věřit a nebo si řeknete co je ta za hloupost a nebudete věřit jedinému slovu. Těžko se obsah filmu popisuje, takže se na něj podívejte, pokud chcete odhalit tajemství, které se v něm skrývá.

Líbáš jako dábel
Na tenhle film jsem se dostala úplnou náhodou akcí od O2. Získala jsem zdarma vstupenky na předpremiéru v kině, tak proč na něj nezajít. Je to vlastně volné pokračování film Líbáš jako bůh. Já jsem první díl neviděla, ale po shlédnutí tohohle druhého dílu, se na ten první určitě kouknu ! Myslím si, že na to že je to český film, je zpracovaný moc dobře. Je to natáčené v moc pěkném prostředí a nechybí scénky, kdy se celé kino otřásalo smíchem. I já se málem udusila popcornem :D Film určitě doporučuji !
Zkažená úča (Bad teacher)
Tak tenhle film jsem si nemohla nechat ujít. V hlavních rolích moje oblíbená Cameron Diaz nebo třeba Justin Timberlake. Komedie mam nejradši, takže jsem věděla, že tohle je dobrá volba. Film mě nezklamal, pobavila jsem se :) Nejsem, co se filmů týče náročná, takže se mi film líbil ale pro někoho to může být jen lehká oddechovka.
Zase ona! (You again)
Tenhle film jsem viděla na HBO a už od začátku mě začal bavit, takže jsem nepřepnula. Zase moje oblíbená herečka Jamie Lee Curtis nezklamala (možná jí budete znát z filmu Mezi námi děvčaty). Bezvadná komedie u které jsem se opravdu zasmála. Hodně vtipných scének a myslím, že celkem zajímavý příběh :D Nechybí happy end, které já mám ráda :)

Pokání (Atonement)
Aby jste si nemysleli, že jen koukám na samé komedie, mám tu i jedno romantické drama. Zezačátku jsem myslela, že to vypnu, protože mě to tak trochu nudilo, ale chce to nechat ten film trochu rozjet. Pak už se to začalo zajímavě rozvíjet. Mám ráda zajímavé konce a tenhle film ho právě má. Děj je trochu složitý na pochopení, ale dá se to :) Mě se film líbil a byla to taková příjemná změna od všech komedií, na které se většinou dívám. Musím mít ale na takový film náladu, a to není vždycky.