středa 30. května 2012

Floral shorts

Tyhle kraťásky, co vypadají jako sukýnka a jsou krásně lehounké, jsem si koupila už v zimě. Byli zlevněné na směšnou cenu a já jsem je tam pro jejich kytičkovaný potisk nemohla nechat. Až teď se dočkali dne, kdy se mnou půjdou ven :) Bylo zase tak krásně, takže jsem si to moc užila. Doufám, že vy si počasí taky užíváte ! :*






tílko/top - Amisu
náhrdelník/necklace - Six
pásek/belt - Gate
kraťásky/shorts - C&A
botičky/shoes - Gate

6 komentářů :

  1. Skvělý, úžasný, prostě dokonalý! :)) STrašně ti to sluší a máš krásný vlasy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tolik chvály si ani nezasloužím ! děkuju moc ♥

      Vymazat
  2. Jsou úžasný a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je božská! :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš nádherně, závidím ti krásné vlasy :) Model se ti vážně povedl, obzvláště se mi líbí boty! :D A ten deštníček... ♥ :D

    OdpovědětVymazat