pondělí 21. května 2012

High spirits

Venku je tak krásně ! Mám z toho počasí radost a taky se mě po celý den drží dobrá nálada :) Doufám, že to tak máte taky. Dnes pro vás mám starší fotky outfitu, kde můžete v akci vidět nové kraťásky z oasap.com a koženou kabelku z New Yorkeru.





boty/shoes - F&F
kraťásky/shorts - oasap.com
tričko/tee - H&M
kabelka/handbag - New Yorker
hodinky/watch - Tally Weijl
svetřík/sweatshirt - F&F
prstýnek/ring - Lindex

12 komentářů :

  1. Moc se mi líbí svetřík a kabelka a máš moc krásné vlasy !! :-)

    koukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. kraťásky jsou skvělé a kabela jakbysmet! kolik prosím tě stála?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji děkuji ! myslím že něco kolem 500 korun :)

      Vymazat
  3. kabelka i kratasy nádhera, stejně jako ty :-)) sluší ti to moc! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, šortky i kabelka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší, moc se mi líbí ty kraťásky :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  7. To je úžasný:)
    A máš nádherný vlasy:'))

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásne kraťase :) a ešte krajší svetrík :))) a nádherné vlasy ...

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kraťásky jsou opravdu pěkné! :)

    OdpovědětVymazat