čtvrtek 24. května 2012

I ♥ this weather

Tohle krásný počasí mi úplně dodává energii. Chvilku sezení na sluníčku a hned jsem po zdlouhavém dni ve škole měla opět energii zpět. Podle předpovědi, má být takhle krásně i příští týden, takže to je jenom dobře. :) A když je takový teplíčko, mohla jsem konečně vytáhnout svojí oblíbenou sukýnku a otevřené botičky s podpatky. Snad se Vám bude můj outfit líbit :)





 tričko/tee - H&M
kabelka/purse - Ann Christine
sukýnka/skirt - New Yorker
hodinky/watch - Tally Weijl
botičky/heels - Mixer

9 komentářů :

  1. Moc ti to sluší, jako vždy. :)))

    Nat

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kolik tě stály ty botičky? Jinak hezký outfit, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. botičky si kupovala maminka na svatbu a pak je nevyužila, takže jsem se jich ujala já a bohužel už nevím kolik stály :(

      Vymazat
  3. Tie som sa veľmi tešila z tohto počasia.
    A sekne ti to :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat